Disseny Hub

La botiga Pop Up se situa al número 44 del passeig de Gràcia de Barcelona. Foto: Facebook (@dissenyhub)

No, aquesta no és una notícia d’una altra botiga que abaixa la persiana perquè el negoci no ha funcionat. Al contrari, es preveu que l’èxit sigui majúscul. Ara bé, el comerç ja té data de tancament: el 30 de juny.

I com s’entén això? Doncs perquè el passat 27 de març s’inaugurava un tipus de botiga que cada vegada està més de moda a Barcelona. Es tracta de les Pop Up i són botigues efímeres. Aquesta en concret es troba a l’espai Lync & Co, al número 44 del passeig de Gràcia i ven productes de les quatre marques que van guanyar la cinquena edició del Barcelona Fashion Forward (BFF): Boulard BCN, Joplin Atelier, Naida C. Castel i Rubearth.

La botiga destaca per la seva extravagància, ja que ofereix peces d’art atrevides, uns emprovadors situats sota una muntanya de color maragda o una cúpula que reprodueix el ventre d’una balena.

Les quatre marques guanyadores

Els visitants que s’hi acostin podran conèixer les empreses premiades de la cinquena edició del Barcelona Fashion Forward i que són Boulard BCN, una firma de prêt-à-porter nascuda l’any 2020 sota la direcció d’Ugo Boulard, que s’inspira tant en la cultura modernista de Barcelona com en la francesa; el Joplin Atelier de les germanes Aida i Laura Molano que combina luxe i creativitat per crear peces elegants, teixits d’alta gamma i acabats impecables; Naida C que fa peces de joieria poc convencionals i, finalment, Rubearth, una marca creada pel dissenyador Gabriel Nogueiras que ha redefinit la moda masculina fusionant de disseny, art i tecnologia.

Suport a 69 marques emergents

Tot plegat, es tracta d’un programa d’emprenedoria que impulsa la Regidoria de Cultura i Indústries Creatives a través del Disseny Hub Barcelona (DHub) i que té com a objectiu impulsar el talent emergent en el sector, amb l’acompanyament de dissenyadors, dissenyadores i marques de moda.

Els destinataris del programa són persones autònomes o empreses de la ciutat de Barcelona o l’àrea metropolitana especialitzades en el disseny, la confecció i la comercialització de productes tèxtils acabats de dona, home, infantil, calçat o accessoris. Nascut ara fa sis anys, el programa Barcelona Fashion Forward ha ofert suport, fins ara, a 69 empreses o marques emergents.

WhatsAppEmailTwitterFacebookTelegram